Søk blant leverandørane i katalogen:
Etater (8)
Maskinentreprenør (19)
Organisasjonar (8)
Tenester (63)
Tidsskrift (7)
Utstyr (96)

Gjennom denne bransjekatalogen ønsker Småkraftforeninga å gjøre markedet innen småkraft mer oversiktlig. Aktørene er oppført i ulike kategorier (offentlige etater, private organisasjoner, utstyrsleverandører og tjenesteleverandører) slik at det skal være enkelt å finne frem.

Dette bør gi utbyggere flere valgmuligheter i arbeidet med å finne en god løsning for sitt småkraftverkprosjekt. Samtidig håper vi at katalogen er til hjelp for alle som jobber innenfor fagfeltet. Dette er første utgave som er blitt gitt ut og vil gi en oversikt over de fleste aktørene men vi garanterer ikke at vi har fått med alle. Vi legger derfor opp til at oversikten ajourføres fortløpende på denne siden. Forslag til organisasjoner og firmaer som bør med i katalogen kan sendes til vår nettkontakt e- post: mikkel@rlink.no

Prosjektet med denne utgivelsen er støttet av Norges vassdrags- og energidirektorat (NVE) og oppføringen koster ikke deltakerne noe. Ønsker bedrifter som står oppført direkte link til sin hjemmeside kan man abonnere på dette mot et mindre månedlig beløp.

SMÅKRAFTFORENINGA

Logo, Stor overskrift og klikkbar link kostar kr 100,- pr mnd + mva.
Ta kontakt med nettsideansvarleg Mikkel Aanderaa på mikkel@rlink.no

31/10-2017: