Leverandørutstillingen er så godt som fulltegnet

Allerede 1 1/2 måned før årets store småkraftarrangement er småkraftmessa på det nærmeste fulltegnet. Det er kun noen få ledige standplasser igjen. Påmelding til Småkraftdagene gjøres via link på hjemmesiden. NVE seminaret den 16. mars er gratis for alle, og seminarene den 17. og 18. er gratis for alle medlemmer av Småkraftforeninga.
Dette er et spesielt godt tilbud og aldri før har man kunne tilegne seg så mye kunnskap til en så lav kostnad. Kun mat, drikke og overnatting kommer i tillegg (fagseminarer av dette omfanget koster normalt mellom 4-6000 kr i ren påmeldingsavgift).

Programmene er rettet både mot de som driver kraftverk og de som går med planer om å realisere kraftverk. Småkraftdagene gir en unik mulighet til å treffe bransjen, knytte kontakter og få faglig in-put.

Messedelen gir anledning til å se produktene til over 50 leverandører av alle mulig tjenester knyttet til småkraftetableringer og drift. Småkraftdagene gir deg rett og slett småkraftbransjen fra A til Å.

Det blir også anledning til å si sin mening om energipolitikken til ledende energipolitikere med Olje- og energiminister Terje Riis-Johansen i spissen.

Se forøvrig link til billedgalleri fra fjorårets messe i Ålesund.

Program, leverandøroversikt og link for påmelding/booking av hotell, finnes ved å klikke på logoen for Småkraftdagene 2010 øverst på forsiden.