Meld deg på Småkraftdagene 2011

Småkraftdagene 2011 med messe, konferanse og NVE sitt eget småkraftseminar er den ideelle plassen for kompetansebygging for småkraftfolket. Meld deg på før 1. februar, så er du sikret overnatting på messehotellet. Småkraftforeninga inviterer Småkraftfoireningas medlemmer, støttemedlemmer, fallrettshavere, private og offentlige småkraftutbyggere, politikere og en samlet leverandørbransje til det viktigste småkraftarrangementet i år – Småkraftdagene 2001, 22.-24. mars på Rica Hell Værnes.
Småkraftdagene vokser for hvert år som går og i år vil det være en rekordstor leverandørutstilling, et omfattende fagseminar og en frisk poaneldebatt med noen av landets mest profilerte energipolitikere. Olje- og energiminister Terje Riis-Johansen har bekreftet at han kommer.

NVE holder eget småkraftkurs 22. mars fra klokken 10 med ressurser fra energiavdelingen, hydrologisk avdeling og konsesjonsavdeling og mer.

Årsmøtet i Småkraftforeninga avholdes 23. mars.

Meld deg på før 1. februar så er du sikret overnatting på messehotellet.

Påmeldingen er åpen på https://www.webgate.no/gk.wsc/xw-gruppeopplevelser-frame?A=26011&Att=0&WebNo=1&Sec=bcabjdjcLklcpbja