Standbooking for Småkraftdagane 2020 er i gang

(18/12/2019) Måndag denne veka starta bookinga av stands til Småkraftdagane 2020 i Stavanger. Kampen er hard om å få den beste plasseringa, så alt dagen etter var rundt 30 stands bestilt. Rett etter nyttår er det klart for påmelding for deltakarar.

Småkraftdagane 2020 blir arrangert på Clarion hotel Air rett ved Stavanger lufthavn på Sola. Det er eit stort og fint hotell som passar godt eit arrangement som Småkraftdagane. Vi var der også for tre år sidan.

Som i fjor går arrangementet frå måndag til onsdag. Den fyrste dagen er det NVE som har regien på innhaldet. Tysdag er hovuddagen med besøk av sentrale politikarar. Måndag kveld blir det utflukt til Flyhistorisk museum Sola før vi reiser vidare til Strandhuset på Ølberg til buffet. Tysdag kveld er det som vanleg bankettmiddag på hotellet.

Set av dagane 30. mars til 1. april 2020 for å bli med på Norges viktigaste møteplass for småkraftbransjen!

Meir informasjon ligg her.

SR Bank støtter Småkraftdagane 2020

Nedre Vollgate 9, 0158 Oslo